Melankoli högsta grad.

Jag vet inte riktigt vad jag känner eller tänker just nu.
Allt känns så jävla skumt och komplicerat.
Så rätt men ändå så fel.
Så nära, men ändå så långt borta....
:(

Ikväll ska jag på lagmiddag hemma hos en av coacherna, ska bli mysigt.
Ska hoppa in i duschen lite snabbt (fast det känns onödigt för jag ska duscha ikväll också....)
Har just varit nere i centrum och handlat lite kläder.
Vart en väst i "skotterutigt" tyg, en skitmysig stickad tröja med döskallar på (såklart) en topp och ett par skitsexiga trosor :)
Sen vart det en T-shirt också, men den är inte till mig utan till Bias.
725 ;- gick allt på..
Men det var det nog värt :)

Jag vet inte varför men mina händer skakar som fan.
Jag känner mig jättekonstig...
Vet inte om det är nervositet eller oro, men något sånt är det.
Det är väl antagligen för att jag är spänd inför kvällen och då menar jag inte middagen.
Ska göra en annan sak också....

Nej, nu ska jag sluta noja.
Jag vet ju vad det handlar om.

Jag har riktigt goda nyheter, men de kommer jag berätta på måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0