Min dag idag.

Nu kommer ett "vanligt" inlägg.
Min dag har vart bra, inte så farligt mycket att göra.
Lagom! :)

Dagen flöt på som vanligt men Mika chockade mig lite och gjorde mig väldigt glad på eftermiddagen.
De spelade "Psychosocial" på Bandit och så fick jag ett sms där han skrev just "Psychosocial, Psychosocial"
bara för att vi båda älskar den låten.
Han är för skön :D
Jag tokdiggar hans små sms, han är alltid så fyndig eller rolig :)
Det blir så mycket roligare och jobba när man har en såna jobbarkompisar
för även om vi inte ses så mycket, så kan vi alltid ringa och smsa varandra och det är skitnajs.
Alla har ju lika tråkigt där man sitter i bilen, så smsen lyser upp vardagen :)

Sen vart jag även väldigt uppvaktad på UPS idag när jag hämtade paket. (A)
Han är grymt charmig den där människan.
Alltid trevligt när en snygg kille visar intresse liksom ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska nog köpa lite chips eller fixa grönsaker och dip.
Det var längesen!
Får se om jag försöker få tag i någon vän också, skulle nog kännas bra att inte vara ensam och tänka för mycket ikväll...
Kanske min gamle trotjänare Jimmy är ledig!
Får väl se.
Annars blir det mys med mor och far.
Kanske någon bra film, är det något bra på TV ikväll?
Så man för en gångs skull kan titta på dumburken menar jag.. ^^

Hade ju tänkt att gå ut med Johanna ikväll, men det kan jag ju inte.
Hostan är inte helt borta, men idag har den vart mycket bättre än igår :D

Just nu känner jag mig bara väldigt trött i huvudet.
Sliten efter veckan och många dryga tankar som snurrar.
Försöker att hålla humöret uppe men det är svårt...
Det är tungt som fan om jag ska vara ärlig.

Nej, no more sorrow.

Igår var min bror Dennis här och åt lite födelsedagsmiddag.
Imorgon är den stora festen, det kommer bli skitkul!
Ska dock vara nykter eftersom jag inte är helt frisk och går på mediciner, men det gör inget.
Jag får vara fyllechaffis åt mor och far haha.

På söndag ska jag kidnappa mina älskade brorsbarn, i alla fall de 2 äldsta.
Vi ska gå på Mamma Mu-bio!
:D
Jag har paxat dem för längesen, för de brukar vara så snabba på att se alla filmer.
Så idag har den premiär och på söndag ska vi åka till Kista.
Ska bli så jävla mysigt!
De ska få köpa lite godis eller popcorn och typ MER eller någon annan dricka (ej läsk).
Sen ska vi sitta där och mysa!
Åh, jag älskar dem!
Mina små stjärnor!
De är mina lyckopiller och mina busungar och jag behöver både bli lite gladare och busa av mig lite, så det passar perfekt! :)

De lyser verkligen upp tillvaron med sina leenden, skratt och mysiga kramar.
Mina barn ska bli precis som de!
Lika söta och underbara :)


Nu ska jag byta om till myskläder, pallar inte ha jobbkläderna längre.
Kanske skriver lite mer senare!
Tjotjipp

Kommentarer
Postat av: Angelica

det låter som en trevlig helg.

ikväll ska vi iallfall vara med tobbe och malin och dom, och sen imorgon också på kvällen iallafall =)

2008-09-19 @ 17:50:55
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0