någon mer än jag?

Är det någon mer än jag som älskar att göra små listor över saker?
Det kan vara saker man ska göra, handla, mål att uppnå, planeringar inför framtiden...
Vad som helst!

Jag är helt galen i att göra massor med små lappar!
Just nu har jag en "to-do-list", en lista med tatueringsförslag, en lista med saker jag ska tänka på i nästa förhållande, en lista på olika möjligheter om min framtid (jobb, plugga, au pair mm) och en handlingslista.

Är det bara jag som har det där behovet av att skriva ner och ha lite koll?
För jag kan säga att allt blir så jävla mycket lättare när man har allt nedskrivet!
Det är bara att kolla på lappen om man bara kan ta fram de och bara: hmmm..vad var det nu igen?
Awesome!

Just nu håller jag på och tråkar Johanna.
Hon ska få sin present redan på söndag, *OM JAG ÄR FRISK :@*
(för hon kommer behöva ha det fixat...*hihihi*)
Hon är typ vild.
Galen.

Nervös och jättenyfiken.
:D

Det är skitkul.
Hon frågar hela tiden och försöker lista ut vad det är :)
Jag vet ju att hon kommer gilla det så det är extra roligt då! 


Nu ska jag fortsätta skriva lite på min lista, sen ska jag nog sussa en stund.
Kan behövas.
Först ska jag ta lite mediciner också.
*Mums*

Tjao banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0