Nu är det officiellt!!!! :D

Nu mina kära vänner, kan jag berätta det jag inte kunde säga igår!

Jag har sagt upp mig från TNT och fått en tjänst på GINA TRICOT i Kista centrum :D

Slutar på TNT nästa fredag och börjar på GINA onsdagen där på :)

Jag kommer "bara" jobba 30 timmar (det är bara chefen som har 40 timmarstjänst numera) men jag får så pass mycket OB att jag tjänar lika mycket som om jag skulle jobbat 40 timmar :)

Skitnajs verkligen!
Jag är så jävla glad!! :D


Jag skiter i att jag går ner typ 3-4000 i lön, det är det värt för jag har mått så satans dåligt på TNT.
Jag bor fortfarande hemma och det är inte dåligt att tjäna typ 15000 i månaden då ;)

Det är alltså det här jag har hållt på och fixat med den senaste veckan!
Min chef sa typ ingenting, han är skum.
Men jag skiter i det, det var så najs och säga upp mig!
Så skön känsla att äntligen veta att jag ska bort därifrån.

Så ikväll ska jag verkligen njuta av att det snart är över :)
Det kommer bli sjukt roligt att jobba på GINA, det vet jag!
Min gamla chef från DUKA är ju chef där nu, det var så jag fick jobbet.
Hon "headhuntade" (= ville att jag skulle börja jobba hos henne) mig och då tackade jag ja!
Sjukt najs!

Kan knappt vänta tills mamma kommer hem med mitt anställningskontrakt :D
Monia (nya chefen) faxade det idag :)

Nu ska jag ta av mig TNT-kläderna och njuta av att vara hemma!

Hörs senare
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

ja det e sant, men kolla in min blogg så ser du.. den är blå!

2008-09-29 @ 18:05:46
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0