Oh what a night!

Jag har sovit jätteoroligt.
Har drömt, vart sjukt snuvig och vart jättenervös för allt med Spanien.
Helst av allt vill jag bara åka nu!!
Haha :)
Måste bara hitta en familj först.
Har börjat kontakta en massa familjer...
Får se vad som händer!

Igår pratade jag länge med Bias i telefon.
Jättemysigt för han är så... bra.
Vi pratade om allt möjligt...
Vi pratade faktiskt två gånger igår kväll :)
Känns så naturligt.
Men ändå så fel att det inte är vi.
Usch.
Vill bara att allt ska bli bra igen, I'll do anything.

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Linus kom och hämtade min bil imorse, för han skulle jobba extra istället för mig.
Så han kommer väl (förhoppningsvis) tillbaka med den ikväll...
Jag ska snart äta frukost.

Hoppas er dag är mindre snuvig och mindre tråkig.
Hörs sen!

Det enda jag vill är att få vara där du är. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0