Om jag fick bestämma.

Jag har tråkigt (det har jag alltid när jag är sjuk) så jag tänkte skriva ner allt jag skulle ändra på
om jag fick bestämma.

Om jag fick bestämma så skulle det inte finnas:

Krig
Svält
Olycklig kärlek
Fattigdom
Konflikter
Lögner
Hat
Orättvisor
Hål i tänderna
Sjukdomar
Mobbing
Pengabrist
Cigg
Snus
Våldtäkter
Våld
Svek
Falskhet
Problem
Bedragare
Oönskad hårväxt
Kriminella
Torr hy
Myggor
Fettigt hår
Fästingar
Algblommning
Mens
Klimatförändringar
Mobilräkningar
Föräldrar som skiter i sina barn
Droger


Däremot skulle jag vilja att det fanns obegränsat med:

Killar som vet hur man behandlar en tjej värdigt
Kärlek till alla
Pengar till alla som behöver och inte behöver
Lycka
Glädje
Hudkräm till alla
Tjejer som vet hur man behandlar en kille värdigt
Lediga dagar när man inte orkar göra något
Pussar och kramar till alla man älskar
Rent vatten till alla
Gratis telefonsamtal/sms till alla i hela världen
Kläder
Välmående människor
Streetrace som inte blir stoppade av snuten
Rosor
Resor vart man vill, när man vill
Lycklig kärlek
Folk med obegränsat självförtroende
Bilar till alla som vill ha (och de förstör inte naturen)
Sockervadd
Stylingmöjligheter av bilar till alla som har det intresset
Palmer i alla kalla länder
Chanser
Hårfärgningar

Tycker ni inte att jag skulle passa som världsledare? ;)
Om alla mina punkter uppfylldes skulle världen bli perfekt
I alla fall i mina ögon.

Men kom ihåg en sak:
I en perfekt värld skulle ingen vilja leva...


Kommentarer
Postat av: johanna

du glömde skriva på första listan.

AHLIS VÄRMEUTSLAG!!!!! :'(

2008-09-10 @ 16:53:12
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0