ouff...segt!

Mina bröder har hittat TV-spelet.
Asså den uppfinningen är inte okej.
Den låser fast pojkar och gör de helt sinnessjuka.
Jag har fan aldrig i hela mitt liv spelat TV-spel.
En, eller kanske två gånger har jag provat, men tröttnat lika fort som jag börjat.

Vi sitter typ och väntar på att tiden ska gå så vi kan åka till stan.
Vi ska åka taxi så vi behöver liksom inte åka än...

Jag är nykter och trött.
Tog med mig min 70is smirnoff vodka men jag hade bara en konstig schweppes att blanda med, så det vart inget gott.
Har druckit lite av en sån drink och sen har jag druckit fattigmanscola. :P

Får se om jag "råkar" bli bjuden på en och annan drink när vi väl är inne i stan ;)
Det brukar alltid bli så när man går ut med syskonen och deras vänner.
Men jag klagar inte! :D

Jag skulle helst av allt vilja gå ut på den här sidan om stan, typ KC idag igen haha!
Men eftersom mina syskon bestämt att de ska träffa sin polare i stan så är det bara att hänga med.
Hoppas vi hittar något bra ställe, där även jag kommer in...
Jag menar, mina bröder är 24 och 30 år...
Jag är 19.
Och deras vänner är som dem....

Känns som att jag kan bli den som sabbar kvällen haha!
Men de skulle ju aldrig gå in nånstans där jag inte kommer in så...
Det löser sig nog :)

Det är det som är så bra med syskon.
De sviker aldrig lillasyster! :)
Det är mysigt att vara lillasyster numera.
Förut såg de mig verkligen som liten, men nu är jag vuxen men ändå lillasyster i deras ögon :)

Har egentligen lust att sova...
Sov som sagt bara 6 timmar inatt, men fyfan vad skönt jag sov då!
Både jag och Johanna slocknade jättefort och sov stenhårt.
:)

Jävla störd kväll vi hade igår alltså.
Så sjukt najs!
Mera mera mera!! :)

Nu undrar bror nr 2 vart lillasyster är.
Han ropar: "Syrrääääään??"


Time to go?
Yep!

Bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0