partyparty :)

kvällen igår vart helt fucking awesome!
Vi hade skitkul hela tiden verkligen :D
Sen att det var en äcklig människa som hela tiden stalkade Johanna var lite mindre trevligt men det är sånt man får försöka ignorera :)

Vi dansade som tokar och jag vart galet varm i min hatt :D
Men fan va många positiva reaktioner jag fick för min hatt!
Massor med folk som ville ta den ifrån mig och jag fick flera söta kommentarer.
Bäst var nog Mikkos: "Jag hatar att du har hatt på dig"
Jag frågade varför, och han svarade: "För att det är så jävla snyggt på dig!"
:)
Sen var det ett helt killgäng som dansade med mig och Johanna, de var lite roliga också.
Även de kommenterade min hatt typ hundra gånger och försökte sno den ^^
Rick (som jag lånat hatten av) tyckte att jag var skitsnygg :D
Haha!

Hela kvällen var sådär perfekt!
Mycket dans, lagom med dricka och mycket killar.
Me like!

Tog nattbussen hem kl 03.25.
Fick sällis av Rick, fast han gick av i Rosers.
När jag kom hem var jag trött som en åsna så jag stupade i säng direkt.

Sov till klockan 14 idag, så jävla skönt.
Just nu sitter jag och äter frukost.
Har brutal träningsvärk efter matcherna igår:O
Ikväll är jag tränare, får se om Rick kommer ner och provar på att träna lite också, om han inte är för bakis ^^
(för er som inte vet är Rick min badmintonkompis storebror, en väldigt trevlig och söt prick som jag just lärt känna :) )

Nej, nu ska jag äta klart och sen ska jag fixa här hemma.
Och så ska jag duscha, vart ju helt svettig igår på dansgolvet!
Speciellt när Johanna var tvungen att göra en sandwich med en kille och henne. :P
Jag var i mitten och det vart sjukt varmt ^^

hörs senare
Tjipp!


Vimmelbild nr 9064

Skum bild, men där är jag i min fina väst och hatt i alla fall haha! ^^
Kan lägga upp fler bilder från kameran sen, den här har jag snott från KC:s hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0