Så förbannat trött

Jag vet, jag är värsta bangaren.
Förlåt Haidar.
Men jag orkar verkligen inte åka till Rågsved ikväll...
Jag är så galet trött!
Snoozade i en timme i morse haha!

Skulle åkt dit och kollat på en gammal jobbarkompis när hans band uppträder.
Hade tänkt att släpa med mig Ahli också, men vi vet inte om hon kommer in och då känns det riktigt mongo att åka typ 1½ timme och sen vända.

Istället har jag föreslagit en härlig hemmakväll med film och snacks till Johanna.
Hoppas hon är intresserad :)
Vi kan göra värsta grejen och köpa morötter,minimajs, gurka, dip, chips och cola :D
Mysigt värre!
Jag köpte förresten 2 nya filmer i förrgår som vi kan kolla på om det inte finns något bra på TV :)

Ska ju dessutom ut imorgon med 3 av mina syskon och 3 kompisar så det kanske är bra att ta det lite lugnt ikväll.
Nu måste jag åka till jobbet, ska vara där om 20 min.

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe okej. Jodå jag mår bara bra! Trött jag också. Vad mkt du är med Ahli, det e kul :)

2008-09-05 @ 08:52:05
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0