Såhär måste jag tänka

Han får leva sitt "underbara" och bekväma liv där tvätten tvättas av någon annan, där man inte har några som helst krav på sig och där maten alltid står serverad på bordet när man kommer hem.  Han kan stanna där  i sin lilla källare bland smuts, spindlar och dammråttor medan jag flyttar hemifrån till en mysig lägenhet med massor med fina saker där jag gör precis som jag vill. Vi får väl se hur bra det blir när han väl flyttar. Han kommer få sitt livs chock och det är därför han kommer bo hemma så länge. Eller så skaffar han sig en brud som blir hans TREDJE morsa som gör allt åt honom och så blir han lycklig på det sättet. Jag skiter i vilket. Jag vet bara hur jag vill ha det och vill ha inte vara med på det så slipper han.
För jag tänker fan utvecklas och bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hejsan! Japp jag tar 150 kr för en design. Du kan läsa mer här om du är intresserad: http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/vill-du-ha-bloggdesignhjalp-av-mig.html



Mvh Mimmi

2008-09-10 @ 19:45:34
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej tyyvärr. Ellre, jag ska faktisk ta och börja göra disgnier! såja.



Ja, det gör han nog

Tack

2008-09-10 @ 19:49:59
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hallå! Om du vill åka till Spanien så kan du nog inte åka genom min agentur eftersom jag är i London. Den finns inte i sverige heller det är bara hon som har hand om den som är svensk. Det är familjen som bestämmer hur mycket man tjänar. Resan betalade jag själv men det är olika beroende på familj. Jaa här är allt underbart väntar på Bella nu! Bra ide att åka till Spanien! =)

kram!

2008-09-10 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0