Sammanfattning

Okej, såhär blev min gårdagskväll/natt om man sammanfattar den:

Vid halv 11 igår drog jag och mina bröder till Medborgarplatsen med taxi.
Där gick vi in på Gröna Jägaren, träffade Davids kompisar och tog en drink.
Dennis glömde sitt leg i taxin...
Vi satt på jägaren i kanske en timme och under den timmen sjöng jag och Dennis "Kung i baren" på kareoken! :D
Vi var så jävla bra! (läs dåliga)
Kul var det i alla fall :D
Har lite bilder från det, men jag hinner inte lägga in de nu.

Sen drog vi vidare till något ställe på Götgatan.
Där träffade vi en asskön mexikanare.
Han var 22 år och jag och en annan av killarna som jag var ute med började snacka spanska med honom, det var skitkul!
Det  var väl typ det enda vi hann göra på det stället för tydligen så stängde hela Götgatan (utom en krog) klockan ett.
Fråga mig inte varför, skitskumt med tanke på att det var lördag... :S
Så vi gick vidare...

Först tänkte vi gå till Patricia, de har ju öppet till fem, men det var världens jävla kö dit.
Så då fortsatte vi mot Engelen i gamla stan, men det såg stängt ut (vi såg fel ingång insåg vi sen).
Jämte Engelen ligger Medusa, där ställde vi oss i kö men precis när vi kom fram stängde de insläppet för att det var för mycket folk.
Så jävla värdelöst.

Jag började tröttna på Davids kompisar (vuxna människor, ca 30-45 år som var askalas och allmänt jävla dryga)
De höll hela tiden på och malde en massa moralkaka och det var snack om att få knulla eller inte hit och dit.
Jävligt moget med tanke på att de hade både fru och barn...

Förutom att de betedde sig allmänt omoget klagade de på att min bror Dennis hade glasögon på sig istället för linser.
Då vart jag skitirriterad, för min bror passar asbra i sina glasögon.
Alltså började jag tröttna på sällskapet (inte på mina bröder men de andra)
Dessutom började jag frysa som fan, för vi var vid Skeppsbron och det ligger ju nära vattnet = svinkallt.
Både jag och mina bröder började ge upp...
Vi hittade en taxi och så åkte vi hem.
Jag var hemma vid halv 3 och somnade direkt.
Vaknade kvart i elva av att någon människa som ville prata med mamma om badminton ringde.
Surt.
Men men.

Nu ska jag äta frukost sen ska jag dammsuga lite och fixa här hemma.
Sen ska jag ta cykeln eller bussen till min bror och hämta skåpbilen.
Ska vänta så länge jag kan, även fast jag bara drack en drink igår...
Vill ju inte riskera något...

Ikväll är jag tränare, det är roligt :)
Får se om jag pallar träna själv efter det, är ganska trött och vill träffa mamma och pappa lite också.
Vet inte vilka andra som ska träna, men det är sånt som märks!

Skriver väl ett inlägg senare under dagen också, då kommer en dagens också :)
Adjö!




Förlåt att jag ringde och väckte dig inatt Bias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0