Underbar dag

Grymt skön dag!!
Hade typ nada och göra idag på jobbet.
Så jävla najs och kunna ta det lugnt.
Tog lång lunch och shoppade ett par nya skor dessutom :D
Det vart ett par converse, lite tjockare än de där vanliga i tyg.
Ny modell :)
SKITSNYGGA verkligen!!
De kostade 800 spänn, det tyckte jag var rätt bra :)

Den här veckan har jag haft ett mål (som jag uppnått varje kväll hittills)
Det har varit att gå och lägga mig före halv 10 varje kväll, eller ja, måndag-torsdag.
Och jag har som sagt lyckats hittills :D
Skitskönt och sova ut.
Fast det känns ändå som att nätterna är svinkorta :(
Behöver sova, med tanke på att jag inte är helt frisk än.

Ikväll blir det en lugn kväll som de andra.
Imorgon bitti ska jag till tandläkaren :/
Måste ju, innan det börjar kosta pengar...

Juste!
Mitt hår vart skitfint.
Färgade det mörkbrunt igår och jag är supernöjd :)


Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från lugtballongen!
:)
Det var så jävla najs, ni måste prova det!

 Gasoltuberna Bias och korgen Förberedelser  precis innan den reste på sig :) precis när vi hade lyft!! grym utsikt åh så fint! sthlm <3 vackert vi :) <3 Nu började det bli högt! 700 meter :O Nu packar vi ihop :( halshuggning av skumpan! Skål för oss<3 Jag blir döpt i skumpa:D

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL GUBBEN!
<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det e lugnt, men är redan sur, så nu blev jag ännu surare.

2008-09-17 @ 18:21:17
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Angelica

aaa

2008-09-17 @ 20:14:53
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0