Snott från ahli.blogg.se ;)

Jag har tråkigt.
Så därför jag jag det här haha.
PERSONLIGT

01. Vad heter du? Hanna Martina "Efternamn"
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hanna
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Isabel
04. vilket stjärntecken är du? Oxe
05. vilken årgång är du? 1989
06. vart bor du? Väsby
07. bott utomlands? Under mina utbytesresor till Spanien och Turkiet? :)
08. flyttat antal gånger? 2, men jag minns bara en.
09. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i Väsby eller Märsta. Eller i Spanien :)
10. vilken skolklass? Jag gick i WWI fram till i våras :)
11. vad vill du bli när du blir äldre? Copywriter

UTSEENDE


01. hur lång är du? 172,5 cm
02. hur mycket väger du? 55- 56 kg
03. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt och långt. Snebena och uppklippt :)
04. ögonfärg? Mörkblåa
05. mest nöjd med? Rumpa, ögon och mage.
06. minst nöjd med? Jag är inte missnöjd med något faktiskt.
07. skostorlek? 38-39
08. glasögon? Nepp
09. har du några piercingar/tatueringar? Räknas mina piercingtöjningar i öronen? :P

FAVORITER

01. filmer? Final Destionation om man vill kramas, Dont mess with Zohan om man vill garva läppen av sig.
02. låtar? Curly Sue med Takida, Your Call med Secondhand Serenade och Snuf med Slipknot.
03. årstider? Vår, sommar
04. mat/dryck? Kyckling, mjölk/cola
05. djur? hund
06. färg? Blå, svart, röd och vit
07. parfym? DKNY be delicious eller PUMA flowing
09. ämne i skolan? Det var nog svenska när jag gick i skolan ;)
10. sysselsättning? Badminton, vänner och skriva

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka
02. vad använder du just nu för skor? Jobbskorna :O
03. favoritfärg på kläder? svart, blå, gul eller turkost.
04. favoritmaterial på kläder? bomull.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Lite mer partykläder.
06. favoritaffärer? Gina Tricot och NOW
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar väldigt mycket, shoppar inte varje månad.
08. favoritmärke? Bryr mig inte så mycket
09. vad har du för tröjstorlek? 34/36 eller small

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? stort
2. vilken färg på tapeterna? Vita
3. vilka färger går rummet i i övrigt?  Blått och grönt.
4. vad vill du ändra där inne? Har lite mycket småsaker överallt :P
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? Nej
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår baksideträdgård, grannens hus, regn :P
 7. vad gör du oftast i ditt rum? Skriver, sitter vid datorn, sover, umgås med vänner eller städar/plockar undan ^^
8. favoritpryl i rummet? Datorn, fåtöljen, stereon, spegeln och sängen

10 första:

-Första bästa kompis:
Mange :) (fortf en av de bästa!)
- Första bil:
Min skåpbil? ;)
- Första kärlek:
Mange xD
-Första husdjur:
Fiskar ^^
- Första semester:
Utomlands: Tyskland. Sverige: Öland
- Första jobb:
Duka :)
- Första köpta skiva:
Glenmark, Eriksson och Strömstedt ^^
- Första riktiga kärlek:
Micke tror jag haha
- Första piercing:
Öronen
- Första konsert:
Marie Fredriksson ^^

Nio senaste:

- Senaste alkoholdrycken:

Red Bull Vodka
- Senaste bilfärden:
Igår till sjukhuset
-Senaste filmen du såg:
Oj. det var nog någon med Bias...
- Senast ringda telefonsamtal:
Bias :)
- Senaste bubbelbadet:
Haha! I somras hos Chrille
-Senast spelade CD:
Takida-Burry the lies
- Senaste kyss:
I lördags (A) Mååånga kyssar :D
- Senaste gången du grät:
Idag när jag hörde en viss låt.
- Senaste måltiden:
frukost nyss.

Åtta har du nånsin:

-Dejtat en av dina kompisar:

Det har väl vart en del vänner som blivit flirtar... :P
-Blivit arresterad:
Näpp.
 Blivit kär vid första ögonkastet:
Japp
- Fastnat med blicken i någons urringning:
Of course? ;)
- Fått ditt hjärta krossat:
Hehe, Eh jag det kan man säga.
- Sagt att du älskar någon utan att mena det:
Nej, älska är för starkt för att uttnyttjas.
- Haft ett one night stand:
Japp xD
- Busringt till någon:
Ja gud ja. Min, Mange och jockes favoritsysselsättning ett tag. Vi ringde VIA direct och sa att vi hade svalt tvättmedel, att de hade fått tvättmedel på ollonet xD Hur gamla var vi? 10? :D

Sju saker som du har på dig:
1. Nattlinne
2. Mjukisbyxor
3. Trosor
4. Ring från Bias
5. Tofflor
6. Morgonrock ^^
7. Halsbandet från Bias

Sex saker som jag har gjort i dag (inte i ordning):
1. Pratat med Bias
2. Pratat med mamma
3. Vart tokglad
4.Gråtit
5. Smsat med Johanna
6. Suttit vid datorn


Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):
Min mobil
Badmintonen
Lediga helger
Spanien
Godis

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Pappa
3. Fredrik
4. Johanna

Tre val:

- Blått eller rött:

Båda!
-Sommar eller vinter:
Sommar!
- Choklad eller chips:
Chips

Två saker att göra innan du dör:
Åka till Spanien och plugga/Au pair
Skaffa barn med en bra man.

En sak som du ångrar:
Att jag inte såg tecknena tidigare. Vi kunde ha löst allt....

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nä verkligen inte.

Brukar du sjunga i duschen?
haha, ja!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek. Men man kan få upp ögonen för någon om jag säger så.

Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nesch, uggleögon ^^

Tycker du matte är svårt?
oftast

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Blir typ aldrig "synligt" arg. Om jag blir det smsar jag Bias eller Johanna ^^ eller så ringer jag mamma.

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Ja gärna, det är äckligt.

Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Inga :O

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Nästan 15 månader...

Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej inte längre.

Vad föredrar du för sorts filmer?
Komedier och kärleksdravel ^^

Vill du ha barn?
Absolut! minst 1.

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Tittar aldrig på TV

Vilka husdjur har du haft?
Fiskar bara. Och dammråttor :)

Är du bra på att laga mat?
Helt okey. Jag är grym på kyckling :D

Vill du gå ner i vikt?
Hehe, nej, då försvinner jag.

Tycker du om sushi?
Nej usch

Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja :)

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ibland vore det najs att slå sönder något ja. ^^

Har du tandläkarskräck?
Efter senaste gången, ja!

Vad heter du i mellannamn?
Martina

Är du en morgon eller kvällsmänniska?

Kväll

Biter du på naglarna?
Ibland. Eller så går de sönder och då river jag av skiten ^^

Sportar du?
Japp. Badminton och springer ibland.

Favoritplagg i garderoben just nu?
Skinnjackan

Byxa eller kjol?
Byxor

Läser du ofta böcker?
Nja, mer förut. Men nu har jag snott "Snabba Cash" av min bror :)

Senast utlästa bok?
Minns inte :O

Mitt rum kan beskrivas som?
Mysigt, rent och städat :)

Mig själv med tre ord?
Självsäker, söt och rolig.

Vad sa du senast?
"Puss" till Bias (i telefon)

Fisk eller badkruka?
Beror på i vilket vatten

Har du några homosexuella vänner?
HOPPAS INTE ^^

Största svaghet?
Jag har svårt  för att bli arg/säga ifrån.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?

Tatuera mig ska jag göra ganska snart tror jag. :)
Men inte pierca mig...

Gungar du på stolen?

Haha nej.

Anser du att du är stark?

Fysiskt? Ja. Mentalt? Japp.

Har du tvångstankar?
Haha vadå typ att jag måste kolla om dörren är låst innan jag sover? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0