Snuträdd!

Jag är så förbannat snuträdd.
Och enda jävla gången jag kör olagligt (det är när jag skjutsar johanna till stationen) så möter jag självklart en snut.
Panik!
Jag hatar deras äckliga makt.
De kan ta mitt körkort.
De kan sabba mitt liv.
Jävla asen.

Men det är bra att de finns.
Och det finns ju en anledning till varför det finns hastighetsbegränsningar....
Så nu vet ni någon som kommer köra precis lagligt resten av veckan!
(sen kommer jag väl möta en snut igen och då kommer jag komma på samma sak igen...LAGLIGT var det, just ja...! ^^ )

Behöver såna här små chocker för att påminna mig själv om att man inte har hur många chanser som helst.
JAG SKA KLARA AV ATT BEHÅLLA MITT KÖRKORT TILLS HELA PRÖVOTIDEN ÄR AVKLARAD.
Och självklart efter det också.

Har snart haft kortet ett år.
Helt sjukt.
Det känns som att jag bara haft det några månader.
Snart är ett år av prövotiden avverkad :D
Ett kvar.
Alla säger att jag valt fel yrke om jag vill behålla kortet...
MEN JAG SKA FAN VISA DEM ATT DET GÅR ATT VARA BUDCHAFFIS OCH KÖRA LAGLIGT!
Det har ju funkat hittills :)

Sovdags!

Tack för en mysig kväll med mycket härligt prat Johanna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0