Sova tidigt?

Är det bara jag som älskar att sova men hatar att gå och lägga mig?

Jag känner att jag måste lägga mig i tid idag, kommer aldrig bli frisk annars plus att jag är sjukt trött på jobbet om dagarna.
Så därför blir det nu dusch och sen ska jag sussa sött.

Har inte gjort något speciellt ikväll, suttit och kollat runt lite på internet, smsat med Mika och med Rick.. (A)
Mika fick ett mms av mig med en bild där jag hade hatt & väst, han sa" Not bad at all"
Han tokgillade det helt enkelt haha! ;)

Frågade om han vågade gå ut med mig om jag såg ut så och han bangade inte på det verkade det som, hihi.

Jag ska inte smsa Bias ikväll har jag bestämt mig för :P
Det är pga honom som jag alltid somnar så jävla sent!
Vi börjar smsa vid kanske halv 10 och så håller vi på och messar fram och tillbaka sen vips så är klockan typ halv 12.
Inte okej!
Han får mig att inte sova ^^
Men det är väldigt mysigt att smsa med honom :)

Nej, dusch var det!
Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0