Summa sumarum.

Halluba!
Nu ska jag snart bege mig ner mot hallen för att vara tränare.
Ska bli roligt, jag tycker om att lära barnen badminton :)
Är dock jävligt stel och har sjukt med träningsvärk så jag får försöka att röra på mig så lite som möjligt ^^

Det känns som att jag inte har hunnit med någonting alls idag!
Vaknade så sent och sen satt jag vid datorn och läste lite bloggar medan jag åt frukost.
Sen var klockan helt plötsligt fyra och där satt jag i min morgonrock och drack mitt frkuost-te!
Haha
Jag satte lite eld i baken på mig själv och tog en dusch, satte på en tvätt, plockade ur disken, städade undan på mitt skrivbord och lite andra saker i mitt rum och sen var det dags att laga middag.
Skum dag!
Men, men. Så blir det när man är ute och röjer! ;)

Nu måste jag åka!
Skriver mer imorgon när det har hänt :D

Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Angelica

aha okej, jag tänkte bara, jag har köpt den blå med döskallar på på newyorker :)

2008-09-29 @ 13:50:26
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0