tack <3

Nu har jag pratat med Bias, han ringde mig :)
Allt är så mycket lättare när vi pratat.
Även om vi inte är tillsammans så känns det alltid bäst att prata med honom om oss.
Det känns mycket bättre nu och inte alls så hemskt att vara singel nu när jag pratat med honom.
Jag har aldrig träffat någon som förstår mig så bra och som jag har så lätt att prata med om allt.
Därför känner jag verkligen hur viktigt det är att vi fortsätter hålla kontakten.
Jag är glad att han känner likadant :)

Tack för att jag har dig,
Tack för att du stöttar mig genom det här.
Jag trodde aldrig att det skulle vara DU som kunde få mig att må bra igen,
eftersom det var du som gjorde slut.
Ganska ironiskt haha.
Men du är unik och du har gjort slut på det bästa sättet man kan göra.
TACK GUBBEN!!!!!!!!<3


Vår vänskap kommer aldrig dö, även om kärleken må ha gjort det.
Du kommer alltid vara min första riktiga kärlek och din plats i mitt hjärta är bara din.
Kommer alltid älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0