Taggad!

Nu börjar jag bli taggad igen.
Ska strax äta lite middag och sen bär det av till storebror 1.
Där väntar fotboll, förkrök och annat nöje med bror 1, bror 2 och kanske några av deras vänner.
:)

Jag har klätt på mig och sminkat mig nu och VIPS! så känner jag mig fett taggad igen.
Jag som trodde att jag skulle banga för att jag är så trött.
Icke!

Skulle bara vara skönt att ha lite kvinnligt sällskap också. *host Johanna host*
Så drygt och dansa ensam på krogen liksom, roligare om man har någon kompis att dansa med och det är inte direkt så att jag stället mig och skakar rumpa med mina bröder ^^
Tänk vilken hemsk syn.
HAHA!

Jag vart jätteglad när de min äldsta brors (bror nr 3) fru Annika frågade om jag ville ta Jonatan nästa helg :)
Ser verkligen fram emot det!
Antingen blir det på lördag, om ballongen blir inställd, annars blir det på söndag förmiddag :)
Åh så mysigt!
Jag och lilla Jonis, ensamma i deras villa.
Tänk va gosigt! :) 
Känns så himla vuxet att ta hand om en lite parvel på 10 månader alldeles ensam! :)
Det kommer gå jättebra, han är ju så himla snäll!

Nu ska jag äta.
Micron piper!
Ska slänga in en dagens först bara!


Kläder: Strumbyxor och t-shirtklänning från Gina Tricot.
Skor: Blir nog trotjänarna, gympaskor. Pallar inte ta pumpsen.
Smink: Mascara, ögonskugga, rouge, lite puder och ögonbrynspenna
Humör: GLAD och PARTYSUGEN!
Sötnos: Tobias. Bara för att.
Favorit: Johanna. Jag är typ kär i dig ju! :D Vem skriver man till när ngt händer? Dig. Vem skriver till mig när något händer? Du. Vilka ställer alltid upp för varann? VI! <3
Diss: Inte hunnit dammsuga hemma.
Roligaste stund: Det var nog i morse, innan vi somnade och vi dissade de så hårt :D HAHA! 
Väder: Väldigt mkt regn :(
Miss: Donken 2 ggr irad. UÄH inte okej.
Blogg: Ahli.blogg.se
Inköp: Donkenmat till mig och Bias. ^^

Kommentarer
Postat av: Diana

hej, tönkte bara kolla vad du har för mobil nummer skickade sms men fick inget svar så då tänkte ja att du bytt nummer?

2008-09-06 @ 18:42:07
URL: http://thunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0