Tatueringsåsikter tack!

Jag behöver lite hjälp.
Jag vet att jag ska tatuera mig och vad jag ska tatuera, men jag kan inte riktigt bestämma mig vart.
Snälla, ge mig lite åsikter!

Jag ska tatuera in mina föräldrars initialer/signaturer.
Jag funderar på att ha de högt uppe i nacken (på ena sidan) så att de syns när man har uppsatt men inte när man har utsläppt.
Eller så vill jag ha de på ena skuldran (tänkte typ att det symboliserar att de alltid är bakom mig..)
Deras signatuerer är korta och små.
Alltså behövs inte så mycket plats.

Sen hade jag tänkt att tatuera en blomranka utsidan av foten (se bilden om ni inte förstår vart)


Sen vill jag ha min döskalle som jag tjatat om i typ 4 år.
Den funderar jag på att ha högt upp på låret, precis under höftbenet.
Eller så vill jag ha den vid ljumsken, men då finns det en risk att den ser konstig ut när jag blir gravid, eller?

Sen vill jag göra en "streckkod" med mitt personnummer.
Den funderar jag på att sätta på vadens insida.

Låt mig nu få höra vad ni tycker!


Tänk på att jag vill kunna dölja mina tatueringar,
för de är inget som alla behöver se alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0