vadå 1 grad "varmt"!?

Jag vart skitlack imorse när jag kollar på termometern i köket.
Den visade 1.1 grader.
Min stackars far fick stå ut med att jag skällde på honom och frågade varför den var trasig.
Då sa han att den inte var det, då vart jag ännu surare.
Fattar ni att det var IS på rutorna imorse??
INTE OKEJ ATT SKRAPA VINDRUTAN I SEPTEMBER!!!!!!!!! :'(

Jag får panik, ge mig sommar!
Det här är inte okej!
Jag har ångest över hösten.
Det hade vart helt okej om jag hade haft någon att krypa upp med i soffan och kramas med när det är kallt men nu har jag inte det och då suger hösten så jävla hårt.

Så, finns det någon frivillig höstkramare där ute? :)
Hihi
Skoja bara.

Idag har det gått rätt bra på jobbet, inte haft så stressigt vilket har vart skönt.
Dock har jag fått veta att lilla Mika (ni vet, lastbilschaffisen som langar skivor t mig ^^ ) inte mår så bra just nu och det känns inge bra alls!
Han förtjänar att må bra för han är så jävla snäll...
Blir så ledsen när han säger att någon gör honom illa :(

Jag är fortfarande mitt uppe i mitt lilla lyckorus pga det nya jobbet :D
Min chef på TNT har vart jättebutter och hälsade knappt idag.
Orka?
Men jag pallar inte bry mig, jag går vidare med mitt liv och lämnar honom i skiten :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, blir ingen träning för min jävla hosta blev värre efter att jag spelade i helgen :(
Så surt!!
Vill bara bli av med skiten, det räcker nu!
3 fucking veckor har jag hållt på.
Jävligt onajs faktiskt.

Nu ska jag slänga av mig TNT kläderna och ta på mig mysbyxor.
Sen ska jag försöka prata lite mer med Mika för att få honom gladare och sen blir det nog en ensam-kväll.

Idag är första dagen på länge som jag inte har pratat med Bias :O
Varken han eller jag har smsat eller ringt, men vad säger att vi behöver göra det varje dag iof?
Kom iaf bara på det nu.
Men vi brukar alltid höras på kvällarna, så jag tror inte att ikväll blir något undantag ^^ (A)

Ha det fint så länge!
Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0