VARFÖR?

Varför finns det falska, äckliga människor som inte gör annat än att försöka sabba?
Ni kommer ändå aldrig lyckas få ner mig i skiten.
Ni kommer ändå aldrig göra mig illa.

Ge upp och väx upp!
Det enda ni lyckas med är att jag stör mig stehårt på er.
Låt mig och mitt liv vara.
Och försök inte göra mig svartsjuk eller avundsjuk.
För han kommer ändå aldrig välja er före mig.
Våra band är så jävla starka.
Ni anar inte.
Han är min bästa vän och vi kommer alltid att älska varandra trots att vi inte är ett par!



Jag har spenderat 15 månader med honom och jag vet att ingen känner honom bättre än jag.

Han sa precis att han inte skulle vart den han är utan mig.
Så GET REAL.

Kommentarer
Postat av: johanna

vem pratar vi om :O

2008-09-12 @ 17:20:59
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

bra bra knarka på du!

jag visste inte ens om söndag när jag skrev det där inlägget ;)

haha jag vet jag ser så jävla hemsk ut på varje bild.

och på en är jag ju så full så jag blundar.

då ska du se dom som jag inte ens kommer ihåg att vi tagit :P DÅ var jag full! tyvärr har jga inte dom bilderna! hahahah :D

2008-09-12 @ 17:23:01
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

bra bra knarka på du!

jag visste inte ens om söndag när jag skrev det där inlägget ;)

haha jag vet jag ser så jävla hemsk ut på varje bild.

och på en är jag ju så full så jag blundar.

då ska du se dom som jag inte ens kommer ihåg att vi tagit :P DÅ var jag full! tyvärr har jga inte dom bilderna! hahahah :D

2008-09-12 @ 17:23:04
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0