Vilket underbart dygn!! :D

Asså jag dör.
(jag dör många gånger om dagen, jag vet Johaini! ;P)
Fyfan vilken härlig gårdagskväll och morgon/dag jag haft :D
Härliga på olika sätt ^^

Asså jag orkar inte skriva ner allt, läs här istället : ahli.blogg.se
för att läsa om vår sjukt underbara kväll/natt :D

Jag vågar inte berätta om hur mongo de var när vi kom hem, det är något som bara du och jag får skratta åt Johanna! :D

Det var ju så sjukt.
Så omoget och så jävla stört!!!
Men ändå så brutalt underhållande!!
HAHA!

Det var i alla fall grymt roligt..
Vi har så förbannat kul ihop Johanna :D

Idag när vi vaknade hade de dragit, bara den saken var så himla rolig :D
Vi dissade de så hårt igår att de typ vart chockade.
:D
Johanna och jag sov i mitt rum och de fick sova nere ^^
De hade ju räknat med mysigt sällskap, men hell no!
Tanken av att gå till jobbet på måndag och veta att jag gjort världens misstag med någon av de där...
UÄH!
Hellre döden!

När vi klätt på oss och plockat undan sängarna (tack för hjälpen gumman!) skjutsade jag Ahli till stationen.
Hon skulle ju jobba idag, som tur var började hon kl 16 så det vart inte sååå stressigt iaf :)
När hon åkt plockade jag undan lite här hemma och sen kom Tobias hit.
Ingen behöver veta varför men så är det i alla fall.
Och FAN VA BRA DET KÄNNS att vi kan träffas "normalt". :D
Det var riktigt skönt att träffa honom och se honom igen.

Har inte sett honom på över 2 veckor förutom när jag var hemma hos Johanna och vi råkade stöta på de utanför hennes hus....
Det kändes förbannat skönt att varken han eller jag tyckte att det var jobbigt eller stelt.
Vi var precis som vanligt, fast inte tillsammans.
Det är skitsvårt att förklara, men jag är grymt nöjd med hur det var i alla fall :)
Och jag vet att du håller med mig Bias :)
Vi var här någon timme och sen åkte vi till Donken och åt lite frukost :P
Sen skjutsade han mig till stationen så jag kunde hämta min älskling (skåpbilen).
Lämnade den på pendelparkeringen igår när vi åkte till stan.
Var lite orolig att någon skulle göra inbrott i den, skåpbilar brukar vara poppis...
Men den var hel och fin och stod där så snällt och väntade på mig! :)

Sen åkte Bias hem till sig och jag hem till mig.
Jag kan säga att jag åkte hem med världens största leende på läpparna.
Det kändes så bra.
Så avslappnat och så problemfritt.


Ikväll ska jag ut med mina bröder.
Det verkar bara bli de två nu eftersom Erik dubbelbokat, Mia har fått feber, syster hade lite pegnar och Fredrik är en bangare. :(
Men det kan bli sjukt skoj med bara bröderna också! :)
Får se vad som händer och vart vi åker.
Jag är ganska trött idag, vi somnade typ halv 6 och vaknade halv 12...
Men det ska nog bli bra!

Fick just ett sms med frågan om jag ville vara barnvakt åt lilla Jonatan (minsta brorsonen) på lördag nästa vecka.
Nu hoppas jag nästan att luftballongsturen blir iinställd :O
Haha!
Det vore jättemysigt och få ha honom ensam, min lilla plutt!
Han har blivit så stor :O
Nyss var han världens minsta bebis, nu kan han både krypa och klättra på saker!
Tiden går skrämmande fort alltså.
Jag vill ha en egen bebis!!
Men i väntan på den får jag sno mina underbara brorsbarn :D

Nu måste jag sätta in bilder på de bara för det.

Jonis!

Putte!

Ella Bella

Faster älskar er mest busfrön!

Drygt att de kommer fråga efter Tobias.
Patrik är helt besatt av Bias.
Han älskar honom!

Hur förklarar man för en 5åring och en 6åring att man inte är tillsammans längre?
Hmm. Får fundera ut ett pedagogiskt svar....

Nu ska jag hänga och vika tvätt!
Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0