Visste ni det?

Visste ni att en sån här vacker bil har fått mig att gråta?



Jo, det är sant.
Jag och Bias satt i bilen och mötte en mörkblå, alldeles blankpolerad Corvette med 20" kromfälgar.
Det såg ut som om den just hade lämnat fabriken.
(det är inte den på bilden men...)
Jag vart så jävla kär i den att tårarna började rinna och jag började svettas.
Sjukt va?

varje gång jag ser en Corvette blir jag helt vild.
Det är typ som att jag blir kär. Eller kåt.
Så stört.
Och jag vill inte ens nämna hur jag kände mig när jag stod 2 meter ifrån INSANE-corvetten.
Damp att jag inte vågade fråga om jag fick åka med som Bias sa.
Den har 900 (+) hästar under huven. Och är matt-svart.
Och Hanna är kär!

Här är den underbara INSANE-corvetten dårå...
Ni ser väl vilken jag menar? ;)
Precis under INNEHÅLL!
Hittade ingen annan bild !



ÖVERST PÅ SIDAN!!
Det står INSANE på den ;)


Som ni ser är den med i Street Xtreme's senaste nummer också :)
Ägaren heter Marcus Östlid och  kallas "Mr. Insane"
Funderar mig på att gifta mig med honom.
Undrar om han är intresserad?

Mihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0